Vodafone samoobsluha info

Vodafone samoobsluha

Hledáte Vodafone samoobsluha? Odkaz na přihlášení do Vodafone samoobsluhy naleznete zde.

Vodafone samoobsluha

V internetové samoobsluze Vodafone - Můj Vodafone naleznete informace o čerpání, vyúčtování nebo si změníte nastavení služeb bez čekání a z pohodlí domova. Používání Vodafone samoobsluhy je zcela zdarma.

Jak se přihlásím do Vodafone samoobsluhy?

Je to jednoduché. Přejděte na oficiální stránku Vodafone (odkaz níže - Přejít na Vodafone). Tato stránka není oficiální stránka Vodafone! Pro přihlášení použijte vaše telefonní číslo nebo číslo plátce a heslo.

Zapomněl jsem heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?

Nic se neděje, to jde jednoduše vyřešit. Na bezplatné Lince péče o zákazníky (*77, 800 77 00 77) – po třetím zadání špatného hesla budete automaticky přepojeni na operátora, který vám ochotně pomůže, ověří podle osobních údajů a informací o využívání telefonního čísla. Po ověření vám operátor pošle nové heslo na váš mobilní telefon.

Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s Vodafonem?

Vodafone z bezpečnostních důvodů ověřuje každého zákazníka při každém hovoru s prodejcem nebo operátorem a zpravidla také při vstupu do samoobsluhy Vodafone. K ověření slouží heslo, které tvoří 4-6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. Abyste mohli spravovat celý váš účet a všechna telefonní čísla pod ním, využívejte administrátorské heslo.

Přejít na Vodafone